2014. október 17., péntek

Álom

Tegnap este azt álmodtam, hogy kislányom van. A térdemre volt fektetve és olyan kicsi volt még, hogy közel kellett hajolnom hozzá, hogy lásson. Fekete haja volt és Lellének hívták. Ezt a nevet kb. egyszer ha hallottam életemben...

Ma gyorsan megnéztem, a Lelle név, a Lehel női párja. Jelentése: lélek, ajánlott névnapja Lehel napján, - október 16-án - vagyis tegnap volt :) Érdekes. Várom már a jövő hetet. Aztán meg majd jól kiderül, hogy kisfiam lesz. :P
Meglátjuk.

10 megjegyzés:

  1. De jó! Érdekes név, nem is rossz :)
    Jövő hèten esetleg màr megmondjàk a nemét Bènek? Izgi!

    VálaszTörlés
  2. Szép név a Lelle, különleges a jelentése is. A Bé pedig találó becenév! :-D

    VálaszTörlés
  3. Hát ez szinte hihetetlen. Hogy így a névnapon álmodd meg ezt a nevet!
    Ezek után nagyon kíváncsi vagyok a nemére.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem az ember megérzi valahol hogy fiú vagy lány, még ha a jelekre nem is figyel és itt nem a csúcsos hasra gondolok. Én úgy mentem utoljára beültire, hogy lányom lesz, és a dokit a 13. héten kiagyaltam, hogy ugye hogy kiscsaj? ....és az lett :)

    VálaszTörlés
  5. Én továbbra is azt mondom, hogy Bé kukacos :) de én örülnék a legjobban, ha Lelle lenne, mert csupacsomó ruhától megszabadulnék ;)

    VálaszTörlés
  6. Natasáról én folyamatosan azt álmodtam, hogy fiú :-D Néha nevet is álmodtam hozzá (olyanokat, hogy Aurél meg hasonló, tőlem elég távol álló neveket). Egy merő bizonytalanság voltam, mert relaxban mindig az jött, hogy kislány, álmomban meg mindig fiú volt...

    VálaszTörlés
  7. Juj, de kíváncsi vagyok:) Valahogy Neked fiút érzek, de nekem sosem jöttek be másoknál ezek a megérzéseim, vagyis sosem találtam el:)

    VálaszTörlés